Krótka przejażdżka po okolicy Nekielki

Poniedziałek, 22 lipca 2013 · Komentarze(5)
Kategoria 1-50
Korzystając z okazji wizyty w Nekielce (niestety bez własnego roweru), wskoczyłem po śniadaniu na rower ojca i wyruszyłem na krótką przejażdżkę po okolicy. Udałem się w kierunku Jezior Babskich i dalej do miejscowości Jezierce. Trasa była krótka z kilku powodów: nie miałem swojego roweru, zapomniałem zabrać bidonu i portfela, no i na miejscu została narzeczona (jeszcze spała kiedy wyjeżdżałem), która nie jest jeszcze wielką fanką turystyki rowerowej ;)
Mam jednak nadzieję, że już niedługo nią zostanie, bo właśnie w ten weekend miałem okazję poskręcać jej nowy nabytek - damską wersję mojego Lazaro Integral V3 :)

Tak więc trasa krótka ale udało się złapać kilka fajnych ujęć:

Trakt Pobiedziski w Nekielce

Jeziora Babskie

Droga przez las

Ścieżka przyrodniczo leśna w Jeziercach

Szutrówka wzdłuż S5

Jeziora Babskie

Nadleśnictwo Jezierce
/2149418

Żmij nie widziałem ale w okolicy wiszą kartki z ostrzeżeniem. Numer do leśniczego z surowicą zawsze pod ręką.
Trail.pl przeglądałem, chyba nawet znalazłem tam Twój wpis o jeziorach babskich.

ekarol 08:02 wtorek, 23 lipca 2013

Będę musiał kiedyś przyjechać i objechać te wszystkie babskie jeziora. Zauważyliście jakieś żmijki w tych okolicach?

BTW, zawsze mozecie przeglądać trasy na trail.pl - są oparte przede wszystkim na OSM, które dowolnie można zmodyfikowac a przynajmniej zgłosić / zaproponować zmiany i tam rzeczywiscie są nazwy jezior ale nie wszystkie :)

bobiko 07:51 wtorek, 23 lipca 2013

To jezioro z pierwszego zdjęcia to jezioro najbliżej Nekielki. Najbardziej popularne wśród ludzi szukających kąpieli. Wg map to chyba jezioro Baba ale jest idealnie okrągłe i zawsze myślałem, że to Okrąglak. Na mapach Google nie ma chyba podanych nazw i to faktycznie jest problem jeśli nie ma się papierowej mapy :)

ekarol 06:21 wtorek, 23 lipca 2013

To jezioro na ostatnich zdjęciach to Jezioro Ula. Tamte tereny znam dość dobrze, znajomy ojca był w Jeziercach leśniczym, a nad Jeziorem Baba spędzałem sporo czasu w wakacje za dzieciaka.

kamilzeswaja 19:04 poniedziałek, 22 lipca 2013

POwinny odznaczać jakie to babskie jeziora tam są :D... nigdy ni wiem gdzie i jakie to, a to już jest problem jesli mam kogoś zlokalizowac; )

bobiko 18:35 poniedziałek, 22 lipca 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eciwk