NSR cz. II

Niedziela, 23 czerwca 2013 · Komentarze(0)
Kategoria 1-50
Dzień wcześniej wieczorem i przez większą część nocy padał deszcz. Gdy wstałem rano niebo było mocno zachmurzone i myślałem, że dziś nie uda się nigdzie wyskoczyć. Jednak około południa ładnie się przejaśniło więc szybko skorzystałem z okazji. Kierunek ten sam co wczoraj ale nieco inną trasą, bo po drugiej stronie Warty. Najpierw Starołęka, Czapury i dojeżdżam do lasów Rogalińskich. Plan był taki, żeby dojechać do Rogalina i zaliczyć tamtejsze Dęby ale zaczęło się znów chmurzyć i trzeba było lekko zmienić plany (i dobrze, bo na 200 m przed domem spotkał mnie mocny deszcz). Przed Rogalinkiem można pojeździć w lesie Łabędzim Szlakiem Rowerowym. Całkiem fajne tereny, chociaż momentami za dużo piachu, prawie że wydm, co dla mojego crossa stanowi pewną trudność... w dodatku dostało mi się chyba do pedałów przez to sporo piachu, bo przez całą powrotną drogę towarzyszyło mi denerwujące cykanie, które pojawiało się przy mocniejszym "depnięciu". Wykręcę dziś pedały, przeczyszczę i nasmaruję - mam nadzieje, że to pomoże.