Eurotrip

Sobota, 18 lipca 2020 · Komentarze(4)
Kategoria >100
Plany były ambitne. Pętla 220 km i zaliczenie na trasie miejscowości: Rzym, Czechy, Wenecja, Paryż.
Niestety upał był tak duży, że już dobrze przed 100km zaczęły się pojawiać nieznośne skurcze. Częste i mocne.
Na ok 100km, po zaliczeniu 3 z 4 miejscowości, po raz pierwszy zdarzyło mi się, że musiałem skapitulować i po uprzednim sprawdzeniu rozkładu jazdy PKP, udałem się w kierunku najbliższego dworca i dokręcając jeszcze 35 km dotarłem do Mogilna gdzie zakończył się mój Eurotrip.

Duży niedosyt, ale serio, kolejne kilometry nie miały już nic wspólnego z czerpaniem przyjemności z jazdy na rowerze. Bywa i tak.

A Ameryka nieopodal Gołąbek (tuż koło Jatrzebowa - Trzemeszno ;P) Eurotrip zaplanowany, tylko ino pogoda i warunki wietrze by musiały odpowiadać.

bobiko 13:08 wtorek, 21 lipca 2020

W sumie i tak wyjechałem wcześnie jak na mnie, bo ruszałem o 8 haha :D

Powodzenia w takim razie, jakby co Paryż leży w gminie Żnin... i Ameryczka w gminie Szubin ;)

ekarol 11:58 wtorek, 21 lipca 2020

ale pomysł na traskę kradnę :D

bobiko 10:32 wtorek, 21 lipca 2020

Trza sie koksować ;-) a tak poważnie lepiej wyjechać ino rychło rano, zeby do południa dojechać do domu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz