Uszkodzone Wahoo. Reklamacja.

Sobota, 14 września 2019 · Komentarze(3)
Kategoria 1-50
Po 8 miesiącach urządzenie przestało działać. Tydzień temu oddane w ramach gwarancji. Dziś odebrałem nową nawigację. Solidna firma :)





Komentarze (3)

W sumie racja :)

Trollking 20:36 niedziela, 15 września 2019

Niby tak, ale wychodzę z założenia, że nie ma urządzeń/produktów idealnych. Każdy może się kiedyś zepsuć i wtedy obsługa posprzedażowa ma duże znaczenie. Mojej żonie zepsuł się na gwaracji laptop Asusa. Oddawał go do serwisu 5 (słownie: pięć) razy w ciągu trzech miesięcy. Historia związana z tą reklamacją wystarczyłaby na napisanie solidnego artykułu. Ostatecznie sprzedawca oddał 100% kasy za komputer ale ile było z tym nerwów i problemów. U mnie sprawa zajęła 8 dni :)

ekarol 13:36 niedziela, 15 września 2019

Jeszcze bardziej solidna by była, gdyby się nie psuła, ale faktycznie, brawa za ekspres :)

Trollking 20:21 sobota, 14 września 2019
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ymokr

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]